2020. június 7., vasárnap

A trópusi kert színei

Időpont: 2019.09.13. 
Lépjünk most az orchideafarm területén létesített trópusi kertbe. 


350 négyzetméteren, 100 egzotikus növényfaj  900 példányát csodálhatjuk meg közelről. 





A magas páratartalom és a bármely pillanatban beinduló esőztetés miatt a fotózás közben nem cseréltem objektívet. Nem készültek nagy totálok, csak a részletekre fókuszáltam.




A banán, avokádó, vanília, papaja, mangó, ananász, ilang-ilang, taró, gyömbér, karambola mellett számos egyéb egzotikus növényt és annak virágzatát csodálhattuk meg a séta során.












A kert egyik falán egy mesterséges vízesés lett kialakítva. Az imént említett ok miatt erről is csak egy részlet fotót tudtam készíteni.


Az Ocean Orchids honlapján viszont találtam egy nagy totált a vízesésről. A bejegyzéseimhez csak saját fotókat használok fel, de ez a kép annyira látványosan mutatja meg a kis vízzuhatagot, hogy most kivételesen bemásolom ide.

Fotó: Ocean Orchids



A most bemutatott fotókkal igyekeztem egy kis ízelítőt adni erről az egzotikus helyről. Kihagyhatatlan program azoknak akik éppen arrafelé járnak és szeretik a virágokat!
Délután indultunk vissza Zalakarosra. Alig léptük át a határt és csodák-csodájára azonnal visszajött a reggel elvesztett GPS jel is...

2 megjegyzés:

  1. Ahogy kezdtem nézni a képeket és az első kicsi vízesésest láttam, arra gondoltam, de kár, hogy nem mutatod teljes egészében....Aztán ott látom a "kölcsönvett" képet - hát olyan csodálatos ! Ez az egész létesítmény/komplexum (vagy mi) olyan, mintha nem is ezen a Földön lenne. Nekem nagyon tetszett.
    Kár, hogy nem mentetek át Bakonakra, egy macskaugrás csak, és az is szép hely - habár ott nincsenek orchideák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aznap tényleg csak a virágok miatt ugrottunk át a határ túloldalára, de legközelebb majd alaposabban szétnézünk a környéken. Köszönöm a tippet!

      Törlés