2020. március 23., hétfő

Útközben

Időpont: 2019.06.16.
Aznap a következő célpontunk a Swarovski Kristályvilág volt, de előtte még jöjjön egy rövid poszt. Útközben, még Terfens településen elhaladtunk egy érdekes ház előtt.


Olyan volt mintha ott forgatták volna a Twister című filmet és a forgószél elhaladta után ott maradt a felfordult díszlet. De nem! Ez egy helyi látványosság, a Haus Steht Kopf, azaz a Fejtetőn álló ház.


Nem volt időnk megállni és bemenni megnézni a belteret, de akit érdekel az könnyen talál róla beltéri fotókat az interneten. A leírása alapján ez egy teljesen átlagos családi ház nappalival, gyerekszobával, hálószobával, konyhával, fürdőszobával és garázzsal... csak éppen minden fejjel lefelé.


Egy rövid technikai megálló során további csodákat láttunk az egyik autós pihenő parkolójában.






4 megjegyzés:

  1. A Ferrarik mellett döntöttem a ház helyett. :)
    Szép hegyvidék mellett vitt az utatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem :)
      A tiroli hegyek csodálatosak! Örülök ha tetszett ez a poszt "szösszenet" is.

      Törlés
  2. Már láttam képeket erről a mókás házról - és akkor is most is azon gondolkodtam, hogyan jut eszbe valakinek ilyesmi ??? nekem valószínű ha 2x100 évi élek, akkor se jutna eszembe...
    Az autók nem érdekelnek. Legszívesebben visszaülnék a jó öreg kis Trabi-kombimba. Azt szerettem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bizony jó kérdés, de szerencsére vannak ilyen kreatív gondolkodású emberek is. Ettől sok színű és változatos a világ :)

      Törlés