2020. április 12., vasárnap

Kristallwelten Store

Időpont: 2019.06.16.
A csodatermek bejárása után egy hatalmas és rendkívül elegáns üzlethelyiségbe léptünk be. Ezt volt a Kristallwelten Store. Azt hittük az imént látott csillogást már nem lehet fokozni, hát tévedtünk.


Volt ott minden. A pár eurós kis kristályoktól kezdve a kisebb vagyonokat érő ékszerkollekciókig és műalkotásokig bezárólag tényleg minden. A bolt egyik híres "reklámfigurája" Darth Vader, a Star Wars filmek sötét alakja. Megkerestem, lefotóztam és így természetesen ezt a képet választottam a poszt indexképének is. Mutatok pár fotót a bolt kínálatából. Az ékszer- és kristályfotókat most mellőzném, inkább a különlegesebb dolgokra fókuszálnék. Az egyik ilyen irányzat az imént említett Star Wars sztori volt. Megvásárolhattuk a film főszereplőinek kristályfiguráit...


Vagy akár egy komoly sisakkollekciót - természetesen kristályokkal ékesítve. Íme Darth Vader sisakja.


Egy birodalmi rohamosztagos kristályfejfedője.


Boba Fett, a mandaloriai fejvadász harcban megkopott sisakja.


A másik vonalat a mesefigurák képviselték, olykor 10.000 euró feletti árakon!









Esetenként már a kiállított termékek vitrinjének a kialakítása is vetekedett egy-egy műalkotással. Nézzétek csak!


Én viszonylag gyorsan áthaladtam a bolton, mert kiállított csilli-villi dolgoknál jobban érdekelt a Swarovski park...

4 megjegyzés:

  1. A napokban olvastam már az első kristályos posztodat is, de így képeken nem olyan megragadó nekem az egész. A mostaniból is talán az üvegcipő tetszik, vagy inkább megmosolyogtat, mint Hamupipőke báli belépője, amit aztán páratlanul elhagy. A valóságban biztos elkápráztató a csillogás, és nyilván a fényjátéka örömet vált ki, mint ahogy egy messze lévő csillagos ég is.
    A beszámolód alapján legalább most már tudomásom van a kristályok helyéről, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen most írtam meg a látogatásról szóló bejegyzés sorozat utolsó részét. A végén egy rövid saját véleménnyel. Itt is jártunk és megnéztük, de nem a mi világunk.

      Törlés
  2. Bizonyára sokan vannak, akiknek tetszik az ilyesmi, sőt pénzük is van a megvásárlásra. Tőlem valahogy nagyon távoli ez az egész. Se nem tetszik, se nem vágyom ilyesmikre - de hát nem vagyunk egyformák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is hasonló érzésekkel jöttünk el a létesítményből. Egyszer láttuk, de inkább maradunk természetközelibb dolgoknál. Hamarosan megírom a következő posztot, no az volt az egész utunk egyik fénypontja :)

      Törlés